Alweer een week onderweg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elise Verklaren - WaarBenJij.nu Alweer een week onderweg - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elise Verklaren - WaarBenJij.nu

Alweer een week onderweg

Blijf op de hoogte en volg Elise

02 Maart 2015 | Suriname, Paramaribo

Na een luie zaterdag wilde we zaterdag nog even wat gaan drinken in 't vat. ik ben samen met 3 huisgenoten daarheen gegaan. Rond een uur of 2 waren we thuis met de taxi. We zijn daarna gaan slapen alleen hebben we eerst de kamer doorzocht naar een gekko. Want die was overdag gezellig onze kamer ingekropen.. We hebben hem niet kunnen vinden maar gelukkig ook niks meer gezien.. Jammer genoeg wel weinig geslapen die nacht maar dat hebben we wel eens vaker haha
Zondag zijn we 's Ochtends naar de markt geweest aan het einde van de straat. Op de markt hadden ze vooral heel veel fruit en groente. In de avond zijn we lekker gaan uiteten met z'n vieren. Eindelijk lekker even een stukje kip met friet gegeten. Hmmmm. Daarna een poging gedaan om vroeg te gaan slapen om naar stage te gaan. Alleen werden we 's nachts gewekt door het brandalarm dat in onze kamer af ging om 3 uur 's nachts. Toen de huisbaas ons alarm had weg gehaald konden we verder slapen. Want er was niks aan de hand..
Vandaag voor de eerste keer echt naar stage geweest. Ik heb mijn stage begeleider ontmoet, een erg leuke meid. Ze hadden vandaag reken dag en cito. Ik heb veel mee gekeken en tijdens het rekenen met de kinderen geholpen die langs de kraampjes liepen om rekenspelletjes te doen. Om kwart voor 2 waren we klaar en hebben we een taxi naar huis genomen en toen hebben we bij de bakker lekker een pizzabroodje gehaald en brood voor deze week.
Verder vandaag uitrusten en wat aan school doen, vanavond gaan we ook lekker op tijd slapen om morgen er weer fris er tegen aan te gaan op stage!

Wordt vervolgt.. Groetjes uit Suriname xx

• 03 Maart 2015 - 08:12

Mirjam:

Leuk dat je het zo goed bijhoudt. Ik kijk weer uit naar de volgende.
    Zo te zien aan de foto's en de verhalen gaat t goed. Hopelijk gaat Bo
    ook wat schrijven.
    Veel groetjes en knuffels. Xxx

• 04 Maart 2015 - 08:10

Papa:

Schitterend om te lezen hoe jullie het daar hebben en wat jullie beleven.
    Geniet lekker van de stage en de lieve kinderen die jullie les mogen geven.
    Succes en tot het volgende verhaal en de volgende foto's.
    Dikke knuffel vanuit het koude Nederland.

xxx