4e week in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elise Verklaren - WaarBenJij.nu 4e week in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elise Verklaren - WaarBenJij.nu

4e week in Suriname

Blijf op de hoogte en volg Elise

21 Maart 2015 | Suriname, Paramaribo

4e week alweer in Suriname,
Ik heb een hele leuke week op stage gehad, veel gedaan en geleerd. Ik heb een kindje geobserveerd uit groep 4 die leerproblemen heeft. Dat moest ik doen voor mijn opdracht en ze konden dat ook heel goed gebruiken op stage. Ook heb ik een rekenles mogen geven aan groep 3 alleen is dat erg vermoeiend omdat er een kindje is met gedragsproblemen die niet zo goed wilt luisteren en die moet je op een bepaalde manier behandelen zodat je de rest van de klas aandacht blijft geven, dat lukt me goed maar is heel vermoeiend. Maar samen met mijn stagebegeleider lukt het goed!
Verder zijn we donderdagavond gaan stappen in Havanna, daar komen vaker meerdere studenten heen. We hebben die avond veel gelachen en ons vermaakt haha.
Vrijdag moesten we er al vroeg uit om naar Whitebeach te gaan. Dat is een aangelegd strand, ook hebben ze het gedeelte waar je kan zwemmen afgezet met een net voor de vissen en piranha's. Omdat het een meer is waar ze een strand van hebben gemaakt. Het is daar heel mooi omdat je het gevoel hebt dat je aan het strand ligt maar als je naar voren kijkt zie je aan het andere kant van het meer de jungle. Heel gaaf om te zien! We hebben die dag echt genoten en natuurlijk lekker bruin geworden! We zijn om 6 uur weer opgehaald met de taxi en zijn onderweg gestopt om eten te halen. Verder hebben we 's avonds een rustig avondje gehad.
Vanochtend hebben we lekker uitgeslapen, nouja 9 uur uit bed gegaan. We hebben daarna alle foto's op de laptop gezet. Verder gaan we vanavond stappen met z'n vieren omdat de rest van het huis op tour is.
Morgen gaan we ook nog een dagje van de zon genieten en natuurlijk nog even wat aan school doen haha. Dan is het weekend alweer voorbij en gaan we maandag weer naar stage!

  • 22 Maart 2015 - 06:38

    Sonja:

    Wat leuk om je zo te volgen Elise !
    Je begint alweer aan de 5e week. Time flies when you have fun !
    Veel plezier nog !
    Groetjes Sonja x

  • 03 April 2015 - 21:33

    Papa:

    Schatje .....dat heb ik altijd al willen doen.....!!!!!!
    Zwemmen tussen de piranha's......!!!!!
    Daar hebben ze wel eens een film van gemaakt.....hahahhaa.

    Leuk zeg dat les geven daar. Doe er je voordeel mee.....enjoy.!!!


    Dikke kus.....papa. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Ik ben Elise verklaren en ben 18 jaar oud. op dit moment verblijf ik voor 9 weken in Suriname. ik loop daar stage op een basisschool.

Actief sinds 25 Feb. 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 4552

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 27 April 2015

stage suriname

Landen bezocht: